Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

   Towar może zostać zwrócony w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Towar musi być w stanie nienaruszonym, bez żadnych oznak użytkowania (czyste podeszwy, bez otarć), posiadać wszystkie metki oraz oryginalne opakowanie.

 Klient dokonuje zwrotu na własny koszt, przesyłka musi być rejestrowana.

Instrukcja dokonania zwrotu towaru

1. Wypełnij  formularz zwrotu  (zobacz też:  prawo odstąpienia od umowy – pouczenie)

2. Spakuj produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem zwrotu.

3. Spakowaną paczkę odeślij na adres:

Pierwsze Kroczki

ul. Władysława Łokietka 15

50-243 Wrocław

4. Zwrot gotówki następuje w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki na rachunek, z którego została dokonana płatność bądź w przypadku płatności za pobraniem na rachunek wskazany w formularzu zwrotu.

Reklamacja towaru

Instrukcja dokonania reklamacji towaru

1. W przypadku reklamacji w razie jakichkolwiek pytań należy się skontaktować z nami mailowo lub telefonicznie

2. Reklamowane obuwie powinno być czyste i spakowane tak, aby nie uległo naruszeniu podczas wysyłki

3. Wypełnij  formularz reklamacyjny

4. Spakuj produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacyjnym

5. Spakowaną paczkę odeślij na adres:

Pierwsze Kroczki

ul. Władysława Łokietka 15

50-243 Wrocław

6. Producent ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji

7. Jeśli reklamacja jest zasadna to następuje naprawa obuwia, wymiana na nowe lub zwrot gotówki.