Zwroty i reklamacje
Zwrot towaru

       Towar może zostać zwrócony w ciagu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Towar musi być w stanie nienaruszonym, bez żadnych oznak uzytkowania (czyste podeszwy, bez otarć), posiadać wszystkie metki oraz oryginalne opakowanie.

       Klient dokonuje zwrotu na własny koszt, przesyłka musi być rejestrowana.


Instrukcja dokonania zwrotu towaru


1.Wypełnij  formularz zwrotu  (jest on także dołączony do przesyłki, zobacz też  prawo odstąpienia od umowy - pouczenie)


2.Spakuj produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem zwrotu.


3.Spakowaną paczkę odeślij na adres:


Pierwsze Kroczki


ul. Władysława Łokietka 15


50-243 Wrocław


4.Zwrot gotówki następuje w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki na rachunek z którego została dokonana płatność bądź w przypadku płatności za pobraniem na rachunek wskazany w formularzu zwrotu.





Reklamacja towaru


Instrukcja dokonania reklamacji towaru


1. W przypadku reklamacji w razie jakichkolwiek pytań należy się skontaktować z nami mailowo lub telefonicznie


2. Reklamowane obuwie powinno być czyste i spakowane tak, aby nie uległo naruszeniu podczas wysyłki


3. Wypełnij  formularz reklamacyjny   (jest on także dołączony do przesyłki)


4. Spakuj produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacyjnym


5. Spakowaną paczkę odeślij na adres:


Pierwsze Kroczki


ul. Władysława Łokietka 15


50-243 Wrocław


6. Producent ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji


7. Jeśli reklamacja jest zasadna to następuje naprawa obuwia, wymiana na nowe lub zwrot gotówki.